mandag 29. desember 2014

Godt Nyttår fra Copic Marker Norge!

Hei Copic- venner!

Håper dere nyter gode romjulsdager og at dere hadde en fin julefeiring!

 Her er nyttårskortet mitt. Mer om produktene jeg har brukt finner du i  bloggen min.


 Motivet heter "Penelope" og er fra Art by Mi Ran, jeg synes det passet så godt til et nyttårskort.
Jeg har brukt følgende copic tusejr:
Skin/Hud: E13-11-21-000, R20
Hair/Hår: E29-25-21
Dress/Kjole: BV29-25-23-21, W7, and BG75-72-70 and W7
Flowers and cherries/Blomser og bær: R85-83-81
Dotted background/Prikkebakgrunn: C1, W1, R81, BV20-24, BG70-72

Håper du fikk litt inspiriasjon!


Vi i Copic Marker Norge sier takk for følget i 2014  
og ønsker deg et riktig 

GODT NYTT ÅR! 

3 kommentarer:

Kirsten sa...

Blir helt stum av beundring!!! Råflott ikke mer å si om det…..:-)
Ønsker også deg et Godt Nytt År!

Klem Kirsten :-)

Kirsten sa...

Jeg mente selvsagt ett riktig Godt Nytt År til dere alle :-) :-) :-)

Anonym sa...

Fantastisk lekkert kort Elizabeth <3
Godt nytt år til dere alle her inne :-)
Klem fra Anne