mandag 15. desember 2014

Adventskalender luke 15

Hei!
Ny uke, og allerede 15. desember. 
Før vi åpner dagens kalenderluke har vi trukket en vinner i den siste utfordringen vår "RØD JUL".
Tusen takk for alle nydelige bidrag dere har sendt inn til oss :)

Den heldige vinner ble trukket med Random, og det ble:
med dette nydelige kortet:

Send en mail med adressen din til siv@sem-stenersen.no så kommer premien i posten.

Vi har også valgt ut Topp 3:

 Neste utfordring kommer 15.januar 2014.

Så over til adventskalenderen:



 Jeg har et julekort å vise dere i dag, litt uvanlige julefarger fra meg - men det funket :)

Motivet er fra Magnolia.
Fargelagt med disse Copic:
Hud: E000, 00, 21, 11, 93
Rosa: RV11, 32, 34
Brun: E30,31, 33, 35

I dag har jeg stekt krumkaker - oppskriften fikk jeg av min gamle nabo første julen min her i Oslo. Så hos meg heter de 
FRU JOHNSENs Krumkaker:
1 kopp sukker
1 kopp hvetemel
1 kopp potetmel
1 kopp smeltet smør
3 egg
3 ss kaldt vann

Eggene piskes, alt det tørre røres i.
Tilsett en smøret, rør godt.
Tilslutt røres vannet inn.
Av denne røren blir det 30-35 krumkaker - og de er GODE!!!

Ha en fin kveld - og ikke glem å titt innom her i morgen også, da er det Kjersti som inspirerer.

Klem fra Siv

2 kommentarer:

Magda sa...

Thank you!
Wish you nice days!!

Lucy Patrick sa...

Thank you so much for choosing my card in your Top 3! The advent posts have all been so gorgeous, Merry Christmas to you all at CMN, XOX Lucy