onsdag 24. desember 2014

Adventskalender luke 24

Kalenderen står i dag på 24.desember og det betyr at det er julaften ♥
Dagen både store og små har ventet på, og som vi scrappere har laget kort for nesten hele året.

Jeg vil med dette julekortet ønske dere alle sammen en riktig god og fredfull jul, og et godt nytt år.

Motivet er det herlige Tilda in Forest fra Magnolia.
Hud: E13-11-21-51, R22 til kinn
Hår: E29-44-43-41-40
Rød: T5, E19-08
Bukse og votter: E29-27-25-23-31
Skygge rundt: W5-3-2-1, E41-40






Dette blir min siste post her hos Copic Marker Norge da jeg har bestemt meg for å trappe ned på mine DT jobber.
Takk for den tiden jeg har vært her, det har vært givende og morsomt, men nå er tiden inne for å slippe til andre kreative fargeleggere :)
Nyt fridager og lad batteriene, det skal hvertfall jeg gjøre ♥

God juleklem fra Jill

1 kommentar:

Ninas Hobbyrom sa...

Det var trist å høre at du skal slutte i Copic Marker Norge, Jill! :( Du har vært den aller største inspiratøren for meg her inne og elsker fargeleggingen din og de lekre kortene dine! Jeg håper du fortsetter å dele det vakre du lager på bloggen din! Nyttårsklem fra Nina :)