fredag 5. desember 2014

Adventskalender luke 5



Hei, idag er det min tur til å inspirere dere, men først kan dere jo kose dere med denne vidoen fra Wham.
***


***
Jeg har laget en juletag som enten kan være ett kort med hilsen på baksiden eller en pakkelapp om dere vil.
Jeg har funnet frem et gammelt Hânglar stempel motiv.. de er nå bra fin :-)
 Ellers har jeg gått litt bananas med diverse dies for å skape snøbakgrunn og lage ett shaker motiv på tagen. Det er faktisk første gang jeg lager det, men det var moro.

Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E50-51-00-30-01
Hår: C00-2-4-7
Klær: B0000-BG70-72-75
Sko/votter: E40-42
Hjerter/buksbånd: RV42-R22-56
Pelsen er W0-1
På husene og trærne har jeg brukt:
V06-R22-G46 og Y32 (for lys i vinduene)
***
***
Da jeg skulle ha litt "riste" materialle inne her, leita jeg gjennom alt jeg hadde av stash, var så sikker på at jeg hadde sånne små metallbiter, men det hadde jeg ikke. Så nødløsning ble flowersoft i Polahvit og gull.
***
Da håper jeg dere ble inspirert til å leke litt med tager... er utrolig hva man kan bruke på de... og de er litt kjappere å lage enn kort hvis man har det travelt.
***
Da ønsker jeg dere en riktig flott adventsdag!
 
 

1 kommentar:

Elizabeth sa...

Så fin denne var, Gunn! Kjempe stilig med shaker-boksen -helt herlig og utrolig kreativt. Takk for inspirasjonen! klem, Elizabeth