mandag 8. desember 2014

Adventskalender luke 8

Velkommen til en ny uke og ikke minst en ny luke i årets adventskalender her på CMN. I dag har vi en gammel klassiker av Morten Harket å by på. 


Selvfølgelig har vi også et prosjekt med fargelagt motiv. Jeg har laget en dobbel Toffifee-eske. Jeg er ofte innom Taxfree-butikk, og der finner man disse eskene. Jeg har tatt fra hverandre den opprinnelige esken og brukt den som mal for min helt egne Toffifee-eske. 


Jeg har brukt kraftkartong, hvit kartong og blå og brune mønsterark fra Maja Design til å lage esken min. 


Jeg har brukt et digitalt motiv fra Mo Manning som heter Little Elf Mim på lokket på esken. 


Julekulen hun henger i har fått et lag med distressglitter, det samme har de løse snøfnuggene jeg har limt på.

Selv om motivet er ganske enkelt har jeg brukt mange farger denne gangen. 

Håper alle får en flott mandag og ikke stresser altfor mye i ukene frem mot jul. 

Adventsklem fra Elin 

Ingen kommentarer: