torsdag 18. desember 2014

Adventskalender luke 18


Hei! 
Ettersom julen nærmer seg vokser jo også bunken med julekort.
Mine er nå på tur ut til venner og familie og i dag skal jeg vise et av de.

Stemplet mitt er fra LaLaLand Craft og er en av mine julestempelfavoritter. Denne herlige karen heter Drummer Boy Luca

Inni korte finner man nok et herlig stempel fra LLLC som heter Paper Doll Marci Winter.

Nok en titt på innsiden.
Mine farger er 
Hud: E11-21-51-50-93
Hår: E47-44-41-40 og samme på brune detaljer på Luca
Grått: C5-2-1-0 og BV 25-23-21
Lilla: V 99-95-93-91



Med denne vakre sangen ønsker jeg dere alle en fin dag og en god førjulsdag.
Klem fra Jill

1 kommentar:

Ninas Hobbyrom sa...

Forelsker meg hele tiden i dine fargelagte motiver! Elsker fargevalgene her, helt nydelig! <3 Juleklem!