lørdag 20. desember 2014

Adventskalender luke 20

Det går ikke an å høre på denne sangen og være i dårlig humør, så i dag er det bare å trykke på play og synge med.


I dag har jeg to kort å vise frem. Like, men ulike. Jeg har brukt det samme motivet og det samme oppsettet på begge kortene, men to forskjellige fargekombinasjoner. Jeg har printet motivene og fargelagt dem på Rustic White kartong fra Papertrey Ink. Den er ikke beregnet til bruk med Copics, så blending er vanskelig. Siden jeg ville ha et dust uttrykk og ikke mørke farger med jevne overganger syns jeg ikke det gjør noe. 
En variant i rødt og turkis. Jeg lager ikke mange julekort med rødt på motivene mine, men jeg syns rødt og turkis er en fin fargekombinasjon.

En versjon i blått og grått. Litt mer typisk meg.

Jeg har brukt BG10 og 0000 til snøen på selve snømannen også her. I tillegg til B91 har jeg også brukt B90 på skjerf, lue og votter. Hvilke gråfarger jeg brukte på luen husker jeg ikke akkurat nå, det går litt for fort i svingene noen ganger.

Fire dager igjen nå, er du klar? 

Klem fra Elin 

Ingen kommentarer: