fredag 4. desember 2015

Adventskalender luke 4 - Trinn-for-trinn fargelegging

Da er vi en dag nærmere, og i dag kan du høre en julesang fra barne-tv mens du 
kikker på innholdet i luken - kos deg ♥



Jeg har laget en trinn for trinn på å fargelegge denne søte nissen fra Mo Manning;


Jeg startet med skyggene, og på det som blir rødt er 
fargen T7, på de grå klærne W5, på lua C5 og på bjørnen W3.
Ansiktet er i E21, E95 og E93 i kinn.

Her har jeg hatt på neste trinn, og på det røde har jeg 
brukt E19, grå klær W3, lua C3 og bjørnen W1.
Ansiktet har i tillegg fått på E00 

Neste farger ut er E07 på rødt, W1 på grå klær, C1 
på lua og W00 på bjørnen - og E93 i kinn.
I ansiktet har jeg brukt E000 denne runden - forsiktig rundt øynene

Da er motivet ferdig, og de siste fargene ut er R22 på det 
røde, W00 på grå klær, C00 på lua og bjørnen har fått svart på
 nese, munn, øyne og klør.
Ansiktet har fått en runde til med alle fargene, og denne siste gangen 
fargelegger jeg over hele øyet med E000. Fregner er laget med E11.


Og her er kortet med nissen på

Med ønske om ei fin adventstid fra meg til deg♥

Ingen kommentarer: