mandag 14. desember 2015

Adventskalender luke 14 - Toffifee

God mandag alle sammen! :)
Bak luke nr. 14 skjuler det seg en av mine favorittsjokolader, nemlig toffifee! Jeg er veldig glad i både nøtter, karamell og sjokolade, så denne er midt i blinken for meg. Ikke minst syns jeg at esken er helt perfekt å pynte til en liten gave til noen, slik jeg har gjort her. Jeg elsker å både gi og få sjokolade og man kan jo bruke mange forskjellige sjokoladeesker, så finn din favoritt! ;)
Noen ganger bruker jeg bare boksen som mal og lager en eske av egne ark, men denne gangen limte jeg arkene rett på toffifee-boksen. Arkene jeg brukte er juleark fra Maja Design.
Jeg har brukt både papirblomster fra Wild Orchid Craft og en stoffblomst som jeg har laget selv av noen gardinrester (et lite tips, hvis man vil bruke stoffblomster - lage egne istedenfor å kjøpe, de er jo ofte dyre og det er veldig enkelt å lage selv.) 
Motivet er fra Magnolias Winter Wonderland kolleksjon og fargene jeg har brukt er:
Takk for at du stakk innom og velkommen igjen i morgen, til en ny luke i adventskalenderen vår!
Førjulsklem fra Nina:)


Ingen kommentarer: