torsdag 24. desember 2015

24. desember - julen synges inn



Da har dagen kommet, den tjuefjerde desemberdagen og den siste luken i CopicMarkerNorge sin adventskalender. Alle små (og store?) gleder seg til julemiddag og gaveåpning i kveld, men først vil vi i CMN ønske alle en riktig god jul med dette julete kortet.
Jeg er veldig glad i digitale stempler, men denne gangen fant jeg frem et godt, gammelt gummistempel fra Lili of the Valley - Carol Singing heter det. Og hva passer vel bedre når julen skal ringes inn? Mønsterark fra noen gamle Maja Design-serier, pyntebær fra Magnolia, perler fra Kort & Godt, noen diecuts og punchede grener. Bjellene er av ukjent opphav, men de har sånn herlig julelyd man aldri får nok av!

Da motivet var ferdig fargelagt stemplet jeg det opp en gang til på Post It-teip som jeg lagde en maske av. Jeg maskerte hele motivet mitt og airbrushet hele sulamitten med B91, jeg lot det bare være en tynn ramme rundt det hele som jeg også maskerte med Post It-teip. Jeg la tre bittesmå perler som pynt på blomsten på lua til den ene jenta, et tykt lag med Glossy Accents på lampeglasset og masse distressglitter på bakken (noe kameraet ikke klarer å fange opp). Til slutt lagde jeg tett-i-tett med snøfnugg med Copic Opaque White. 

 Her er også fargene jeg har brukt. B91 er kun brukt til airbrushing. 

Gode juleklemmer fra alle jentene i CMN-teamet! 



Ingen kommentarer: