tirsdag 1. desember 2015

1. desember

Endelig kan vi erklære årets advents-kalender for åpnet ;)

Hver dag vil vi forsøke å gi dere litt inspirasjon til julekort, gaver, til-fra lapper, ja litt av hvert! Og det dukker også opp en og annen oppskrift på noe snadder til jul - her er det bare å følge med!!


Vi vil også ha en kjent og kjær julesang hver dag, nytt i år er at vi kun har valgt norske julesanger. Vi starter med den vakreste JEG vet:
Nord-Norsk Julesalme, skrevet av Trygve Hoff, og Maria Haukås Mittet synger min favorittversjon:




Mitt bidrag i dag er et julekort:

 Motivet er "Mr. Snowey" fra Whimsey Stamps. Det er fargelagt med Copic i disse fargene:
Rødt: R 22, 24, 46, 59
Grønt: G40, 43, 46 og YG17, 25, G28
Brunt: E 23, 25, 27, 29 og E 31, 33, 35

Papir fra Papirdesign og Maya Design. Puncher fra Martha Stewart.

En liten advents-utfordring har jeg også:
De som legger igjen en liten kommentar her på bloggen fra 1-6 desember er med i trekningen av en overraskelse fra meg :)

Så håper jeg du titter innom i morgen også!

Klem fra Siv :)


2 kommentarer:

Gro Tr sa...

Hei!
Jeg er stadig innom for å se på alt det flotte som lages. Er ikke flink til å lege igjen kommentarer, men gode tanker har jeg. Ha en fortsatt fin adventstid!

Valdis B. sa...

Er for første gang her og leser blogg fra dere. Eg har en datter som er så interresert i å ha Copic marker og derfor er eg på nettet og leiter. Kjekkt å finne dere, eg sender linken til min datter :-).