torsdag 17. desember 2015

17. desember - dobbel Toffifee-eske



Trenger du en gave til noen som allerede har alt kan dagens prosjekt kanskje være noe? Jeg har nemlig en dobbel Toffifee-eske å by på i dag. 
Toffifee-eskeJeg er svak for fargekombinasjonen kraft/blått/hvitt til jul, og syns det er veldig avslappende å lage sjokoladeprosjekter, så denne doble Toffifee-eksen passer meg midt i blinken.  Jeg bruker aldri originalemballasjen når jeg lager sånne prosjekter, men bruker den som mal og bygger esken min av kartongen jeg har.
Mo Manning Little Elf Mim Toffifee-eske lokkSom vanlig har jeg brukt ark fra Maja Design og fargelagt motiv. Jeg har sydd rundt alle kantene, stanset ut hovedpanelet med en sirkeldie fra Lifestyle Crafts, og jeg har brukt en scallopsirkeldie fra samme produsent til panelet bak. Jeg har limt det doble panelet mitt på en kakeserviett med 3D-puter, og også limt en liten blondebord fra Kort & Godt tvers over hele lokket på esken.
Toffifee-eske Mo Manning Elf Mim glitterMotivet jeg har brukt er Little Elf Mim fra Mo Manning, hun er så søt der hun dingler på julekulen, som forøvrig er farget veldig svakt med Copics, før jeg har lagt distressglitter over hele kulen. Snøfnuggene jeg har satt på har også fått distressglitterbehandling.  Jeg har lagt flere lag med snøfnugg oppå hverandre for at jeg skulle få litt 3D-effekt ut av det hele. Duggdråpene jeg har utenfor det doble panelet og kakeservietten kommer fra Staz.
Mo Manning - Little Elf Mim Copics
Fargene jeg har brukt på motivet mitt helt til slutt.


Ingen kommentarer: