søndag 20. desember 2020

Adventskalender 20. desember 2020

I dag er det mitt, DT Heges, siste bidrag i årets adventskalender. Det ble nok et Magnoliakort- jeg kan ikke styre meg for disse søte stemplene... 
Jeg har mange ganger sverget til at mine favorittfarger når det kommer til julekort er blått og brunt. Jeg kan jo ikke for skams skyld delta i årets adventskalender uten å ha levert et kort i blått og brunt!!???  

Dette stempelet er "Gingerbread House Tilda". Og bare så det er sagt- dette er den eneste pepperkaken jeg har bakt i år! 

Tusjene jeg har brukt er disse:

Hud: E000, E00. E21, E11, E04, R20
Hår: E47, E44, E43, E53
Skjorte: C3, C1, C0, B60, Blender
Brunt: E37, E35, E31, E30
Blått: B97, B45, B41, B000

Tusen takk for følget i adventskalenderen 2020! Jeg kommer tilbake- kanskje raskere enn du tror... Så gjenstår det for meg å ønske dere alle en riktig GOD JUL!!! Ta vare på dere selv! 

En liten trall helt til slutt får dere også!

Klem, Hege







Ingen kommentarer: