torsdag 17. desember 2020

Adventskalender 17. desember 2020

Hei, alle sammen! I dag er det Heidi igjen som skal inspirere dere med et julekort. Nå håper jeg alle julekortene som skal sendes i posten er postlagt og på vei til sine mottakere og at dere begynner å bli ferdige med innkjøp og alt annet som skal gjøres ferdig før jul. Ta deg litt ledig tid et par minutter for å høre denne klassikeren "Misteltoe" med Cliff Richards. Den gir skikkelig julestemning :-) 

Kortet mitt for i dag er inspirert av aktiviteten de siste dagene. Vi har pyntet juletreet (litt ekstra tidlig i år) og pyntet rundt omkring i huset. Nå senker vi skuldrene og bare nyter de siste dagene før jul!

Et "julete" julekort i dag i tradisjonelle farger. Rødt, grønt og litt gull/gult hører med, synes jeg. Kortet er litt større enn vanlig pga den fine rammen rundt. Syntes den måtte komme godt frem.

Motivet er fra Make it Crafty - Decorating christmas tree og er et digistempel jeg har hatt en stund. Synd de måtte legge ned butikken, jeg skulle gjerne hatt flere motiv fra denne produsenten. Følgende farger er brukt:
Hud: E04, 13, 11,00, 000, R21
Hår: E49, 47, 44, 42
Rødt: R89, 59, 46, 43
Grønt: G28, 17, 11, YG67, 63
Lyst grått: C3, 1, 0, 00
Mørk grått: W8, 5, 3
Hvitt: W3, 1, 00
Gult: YR14, Y17, 15, 11
Bakgrunn: E71, 70, E55, 53, 51, 50


Da håper jeg dere får en strålende dag og nedtelling mot julaften! 

Ønsker dere alle en riktig god jul! :-)

Juleklem fra Heidi

Ingen kommentarer: