tirsdag 15. desember 2020

Adventskalender 15. desember 2020



I dag er det igjen min tur å åpne dagens luke her i bloggen.
Jeg er litt i overkant glad i lilla, så da Maja Design kom med denne nye vinterserien var jeg ikke i tvil om at den måtte flytte inn hos meg. Og ja, jeg elsker de arkene. 


Motivet er også et av mine favoritt-stempler, det er fra Polkadoodles og er bare helt nydelig. Jeg har laget blomstene av to forskjellige Heartfelt-sett. De mørke er stemplet og stanset ut i burgunder foamarian, og de lyse er stemplet på akvarellpapir og farget med Distress ink. De lyse har også fått litt Prills som blomsterfrø og et strøk av glitter på seg for en litt fostet look. Snøfnuggsirkelen er fra Yvonne Design og er stemplet ut i Maja-kartong og dekket med Sweet Poppy glitter. Også motivet har fått litt Sweet Poppy glitter for å skape en effekt av snø under de to på motivet. God Jul-teksten er dies fra Dan Dies.

Motivet er fargelagt med følgende Copic Markers:
Hud: E000, 00, 04, 11, 21
Hår: E42, 43, 44, 47
Skjerf/votter/sløyfe: RV91, 93, 95, 97 (hjemmelaget), 99
Genser: E70, 71, 74, 77, 79
Vinger: W1, 3, 5
Pakke: E42, 43, 44
Rådyr: E42, 43, 44, 47
Snute på rådyret: E000, 04, 11
Bakgrunn: RV91


På innsiden har jeg brukt en sirkeldie med snøfnugg fra Memory Box og et stempel fra Kort & Godt.

Nå skal dere få høre en av julesangene som gir meg mest barndomsminner. Min mor elsket nemlig juleplaten med Kenny og Dolly og den var et fast innslag hver jul hjemme hos oss.


Da ønsker jeg dere en strålende dag 

Kristina




Ingen kommentarer: