søndag 25. mars 2018

Nytt medlem i designteamet: Velkommen Pia!

Vi i Copic Marker Norge har gleden av å presentere vårt nyeste tilskudd til teamet, nemlig 

Pia I. Lindberg!

Om seg selv sier Pia : 
Jeg er en 1968 modell, som bor på Nøtterøy med min svenske ektemann. Vi har to gutter sammen, en på 12 år og en på 20 år. Jeg har også en stesønn på 25. 
Til daglig jobber jeg som konsulent i IT-bransjen, så det er godt å ha en rosa hobby, når man bare bor sammen med gutter og har guttejobb. 
Jeg «fant» denne hobbyen noen uker før jul i 2015. Jeg var på julemesse og så sjokoladekort til salgs. Det bar rett hjem for å google og dagen etter i scrappebutikk for å handle det jeg trengte til to sjokoladekort. Siden har det både blitt mer handling og scrapping. Men jeg er relativt ny til denne hobbyen men prøver å utvikle meg litt hele tiden. 
Etter å ha prøvd fargelegging med distress markers, uten særlig hell, kjøpte jeg noen Promarkers. Det synes jeg var morsommere, men etter en stund følte jeg at det ikke var nok fargenyanser å velge i. 
Da kjøpte jeg mine første Copics, tre rosa, tre grønne, tre blå og tre hudfargede. Etter det var jeg «hekta» og bruker all ledig tid på fargelegging.

Her kan du se noen av de mange flotte prosjektene Pia har laget, 
du kan også lese mer på bloggen hennes,










Vi har fulgt med Pia en stund, og gleder oss til å se hva hun kommer til å lage for å inspirere oss og dere. Velkommen til CMN, Pia! 


Ingen kommentarer: