mandag 5. mars 2018

Gjestedesigner Karin Åkesdotter


Copic Marker Norge er glade for å presentere Månedens Gjestedesigner

Dette sier Karin om seg selv: 

Jag heter Karin Åkesdotter, jag är slöjd och engelsklärare från Göteborg och har pysslat och målat så länge jag kan minnas.  Jag har drivit min blogg PeppermintPatty's Papercraft i snart 10 år och har hunnit designa för många av mina favoritföretag så som MyFavorite Things, Paper Smooches, Lawn Fawnatics, Purple Onions och Mama Elephant mfl.
Jag älskar att färglägga med copics och inspireras av challenges så det är en stor ära att få gästa här på CopicMarkerNorge! Tack så mycket Siv!
Här hittar ni mig:


 Karin har laget dette vakre kortet som inspirasjon til månedens Moodboard.
Jag har använt alla mina gula färger (-: yoo y21 yr 31, y11, y17, y17 och sen yg00 yg03 yg23 och stäpeln jag använt är från Ellen Hutson, bg die från MFT stamps och dots från PinkFresh studio
Tusen takk for inspirasjonen Karin! 

Vil du også være med å delta i Moodbard utfordringen så finner du den HER
 


Ingen kommentarer: