torsdag 15. mars 2018

CMN #95 Moodboard mars🌿

Copic Marker Norge #95
 Husk; motivet mÃ¥ være fargelagt med Copics
***
Copic Marker Norge #95
 Remember: Your image must be coloured with Copics 


Bli inspirert av månedens moodboard
Du kan la deg inspirere av fargene, av bilder, blomster, former som sirkler, striper eller ruter... 
det er opp til deg, men fortell oss gjerne hva du ble inspirert av
***
Be inspired by this month´s Moodboard

Get your inspiration from the colours, from images, flowers, shapes like circles, squares or stripes... 
it´s all up to you, but please tell us where in the picture you found inspiration

Premie ved de fleste av våre utfordringer er produkt fra
***
The prize is sponsored by
Her kommer litt inspirasjon fra oss
*** 
Here is some inspiration from the design team 


Jeg har latt meg inspirere av fargene i moodboardet (og det nydelige lille fugleredet). Motivet er fra La- La Land Crafts. Jeg har brukt nolinesteknikk og disse tusjene: 
Hud: E13-11-21-000, R20, detaljene i ansiktet er tegnet med E23
HÃ¥r: E47-44-43-41
Turkis: BG72-71 (hjemmelaget)- 70, 18-15-13-11-10
Rosa: R85, RV32, R81, RV10
Grønt: G99-94, YG17-03

Motivet er fra Redonkadoodles og er fargelagt med disse tusjene:

Kjersti B.
Min første tanke nÃ¥r jeg sÃ¥ moodboarden var; Åååå, for noen herlige farger!
Valget på å ta med de sarte turkise og brune tonene over i et kort, var derfor lett!
Stempelet er fra My Favorite Things og fargelagt med:
BG49 - 15 - 13 - 11
E42 - 43 - 44 - 47 - 49
R02 

Hud: E21-E11-E00-E000-E93

Kjole: BG07-BG05-BG02-BG000

Fargene til skoa og kaninen har jeg dessverre klart Ã¥ legge tilbake pÃ¥ plass uten Ã¥ skrive ned. Men, skoa er i alle fall farget med W. 
 ***
Vi gleder oss til Ã¥ se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11.april kl 21.00
***
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is April 11th at 9.pm CET 

Ingen kommentarer: