torsdag 3. desember 2020

Adventskalender 3. desember 2020

Hei! I dag er det min (Heidi) sin tur til å ha et adventsinnlegg her i bloggen :-) Jeg har laget et kort som er førjulsinspirert. Dvs den gleden man har når man kan pynte til jul og glede seg over lys både inne, og ute på hus og trær. Det er så koselig å se på og det hjelper meg til å komme i skikkelig julestemning. Nå mangler vi bare snø her på Østlandet og ikke vått og regn som det har vært mye av i det siste.

Motivet er fra Make it Crafty - Front door wreath. Følgende farger er brukt:
Grått: W5, 3, 1, 00
Brunt: E49, 47, 44, 42
Grønt: G28, YG67, 63, 61
Gult: Y38, 35, 32
Rødt: R89, 59, 46, 43
Glass: BG71 (hjemmelaget), 70, B20
Murstein: E18, 19, 17, 04, YR01
Mørkegrått: C9, 7, 5

Jeg har brukt Chunky white embossing enamel fra Stampendous som snø. Har varmet fra undersiden av arket for å hindre at bitene blåser bort. Ellers har jeg brukt snøfnugg fra Kort og Godt og Marianne Design (de små) og embosset tekst fra Concord & 9th. Motivet er stanset ut med rektangeldie fra MFT og montert på foamtape. Mønsterarket er fra en eldre serie fra Papirdesign (Stille natt). 

Håper du også er godt i gang med julekortene. Nå er det en drøy uke igjen til alle må sendes hvis de garantert skal komme fram før jul. Gleder meg til å se alles julekreasjoner fremover! Ha en riktig fin førjulstid! :-)


Ta deg tid til å høre på denne koselige julesangen også - Little Drummer Boy. Lag deg en kopp te eller kakao og kos deg med en pepperkake eller tre :-)





Ingen kommentarer: