tirsdag 1. desember 2020

Adventskalender 1. desember 2020


Endelig er det 1. desember, og vi kan igjen begynne å åpne adventskalenderen her hos CMN.
Jeg er den heldige som får åpne "ballet" i år, og mens du leser resten, kan du jo lytte litt på denne vakre sangen:


Jeg har laget et kort i dag med Gnomene fra Stamping Bella, julepapir og dies fra Papirdesign:



Jeg har brukt disse Copic:
Hud: E000, 00, 21, 11, 13, 93
Rød: E18, 09, 27, 24
Grå: N1, 3, 5, 7 
Brun: E40, 43, 44, 47

I dag skal jeg begynne å lage litt av mine "må ha" godiser til jul :)
En av dem er After Eight, om jeg ikke lager STOOOR porsjon av denne, ja da blir både sønn og barnebarn skuffet.
Jeg bruker en oppskrift fra "Det Søte Liv"
HER er linken

Ha en nydelig adventstid og ikke glem å kom innom i morgen også!

Klem fra DT Siv



Ingen kommentarer: