mandag 21. desember 2020

Adventskalender 21. desember 2020

 Hei!

Mitt tredje og siste bidrag som gjestedesigner til adventskalenderen er flettede julekurver.




Mønsterark er litt mer stivt å flette med enn glanspapir som vanligvis brukes, men det går. Baksiden blir opp ned, så eventuell tekst vil stå feil vei på baksiden, men det spiller ikke så stor rolle for meg, da jeg kun henger «pen-siden» ut.





Disse kurvene har jeg laget i mange år.

De tre første er årets kolleksjon, mens de andre bildene er eldre.







Et år var dette årets julekort. Julekurvene jeg vanligvis lager er ganske store, så motivet mitt får god plass, men da jeg skulle sende de i posten, ble de laget litt mindre. Hilsener ble skrevet på hvit kartong som ble punchet ut med blondekant, og hanken ble brettet for å få plass i konvolutten.

 

Ønsker alle en fantastisk jul.

Hilsen Cecilie


********

Tusen takk Cecilie for masse flott juleinspirasjon fra deg <3


 


Ingen kommentarer: