tirsdag 22. desember 2020

Adventskalender 22. desember 2020


Nå nærmer den store dagen seg, og denne søte gutten fra Lilly of the Valley har det brått om med å få luftet hunden sin. Ser ut som det går unna på skøyter!

Her har laget en liten boks med plass til 6 telys/ evt. to plater Kvikk Lunsj. Oppskrift har jeg funnet på Facebook hos min gode venn Hanne M. Mollatt 😊



Nydelige ark fra Carta Bella’s «Winter Market»-kolleksjon; «Let it Snow», glitterkartong fra Søstrene Grene, kristtorn-dies fra Papirdesign og tekstempel fra Norsk Stempelblad.

 

Fargene jeg har brukt i dag:

Hud: E00, 11, 13, 21

Kinn: rød øyeskygge 😊

Lue og shorts: B91, 93, 95, 97 og C 3, 5

Genser: E 31, 33, 47 49

Skjerf og hund: B91, 93, 95, 97 og E31, 33, 35

 

Dagens julesang er fra Solør's egen superkjendis; Matoma! Han har laget en julesang i samarbeid med selveste Michael Bolton, og her er den:


Benytter sjansen til å takke så mye for meg og at jeg fikk muligheten til å være gjestedesigner i desember! Takk for tilliten!

Det har vært helt fantastisk!

Gode juleklemmer til dere alle fra

Siv Kristin

******

Tusen takk Siv Kristin for all den vakre juleinspirasjonen du har delt med oss <3



 


Ingen kommentarer: