søndag 9. desember 2018

Adventskalender 9 desember 2018- Småkort og fargeleggingsvideo

Hei. I dag er det jeg, Elizabeth, som skal åpne luken i adventskalenderen vår! 
Bak luke 9 skjuler det seg et sett med småkort og en gavepose med disse søte stemplene fra Penny Blacks clear stamps sett Mimi's Christmas.   

Det nærmer  seg jul med stormskritt, og det er fint å lage ting som ikke tar altfor lang tid. Disse kortene er raske å lage og stemplene er enkle å fargelegge og dekorative synes jeg. 

Jeg laget en video til dere da jeg fargela denne jenta med juletreet 

Her er den: 

Her er hele settet: 
Designet på kortene har jeg fått låne av Trine E. Lisødegård som satt rett ved meg på et scrappetreff og lot meg lifte de nydelige små julekortene hennes. Jeg la til et fargelagt motiv, og dette ble resultatet.

Håper du fikk litt inspirasjon til de siste julekortene dine. Nyt gjerne denne vakre julesangen med Kurt Nilsen mens du fargelegger! Jeg er så heldig og skal se ham live denne uken og da kjenner jeg julestemningen er på plass! 

Fortsatt god førjulstid!
klem fra Elizabeth


Ingen kommentarer: