tirsdag 11. desember 2018

Adventskalender 11 desember 2018

God morgen og god tirsdag!

Tenk at vi straks er halvveis gjennom adventskalenderen allerede! Jeg synes jeg nettopp var innom med kalenderens første bidrag, sååååå det tyder vel på at jeg i år igjen kommer til å brått oppdage at det ikke er mer tid igjen før julen sånn helt plutselig er her... Ja, ja...

Men er det en ting jeg har klart i år, så er det julekortene! Jeg har vel to eller tre igjen å lage, og til å være meg så er det veldig bra! Og da er vi tilbake til hvorfor jeg er her i dag: for å vise dere et julekort! Jeg vet at det har blitt mye CAS på meg i det siste, så da er det virkelig på tide med lag-på-lag, og igjen går jeg for rød jul!


Motivet fra Lili of the Valley er fargelagt med:
bamsen: E41, E42, E43, E44
hvit: W0, W1, W3, W5,
gul: Y11, Y13, Y19, Y38,
rød: R22, R24, R29, R39, R89

Vi tar et bilde til, for jeg synes denne bamsen er herlig!



Og det var alt jeg hadde å dele med dere denne gangen.

Men før du skynder deg videre med dagen, så synes jeg du bør høre på denne julesangen.

Klem fra
DT Lisabeth


Ingen kommentarer: