onsdag 12. desember 2018

Adventskalender 12 desember 2018



I dag åpner vi kalenderluke nr 12. 

En stjerne skinner i natt, den sangen er jo så fin. Personlig syns jeg nesten all julemusikk er fin, og jeg hører nok mye på julemusikk, startet i midten av oktober. 

Jeg har valgt å lage et julekort med motiv fra Mo Manning. Jenta i vinterstorm - ble iallefall det hos meg, for det blåser og snør ser det ut til :-)
Jeg merker for hvert år som går at det blir mindre og mindre julekort som går med vanlig post. Og det er litt synd at en slik tradisjon forsvinner, for jammen er det koselig å få et julekort i posten før jul. 

Copic farger: 
Hud. E13, E11, E21, E00, E95
Hår: E18, E09, E08
Jakke/Kjole: B99, B97, B95, B91, W5, W3, W1
Skjerf: E09, R24, R22
Bakken C2
Himmelen er laget med Distress: Faded jeans + Weathered Wood. 

Håper du også ble litt inspirert til å lage julekort, selv om det nå nok er litt sent å sende pr post - så kan man også legge ved julekort sammen med pakkene man gir til venner og kjente. 

Adventsklem fra DT Hilde

Ingen kommentarer: