mandag 3. desember 2018

Adventskalender 3. desember 2018



Hei alle sammen! Denne sangen kommer jeg til å synge på resten av dagen! :-D

I dag vil jeg vise dere et enkelt kort med egenlaget bakgrunn. Bakgrunnen er laget med Distress oxides, så det skal jeg ikke gå mer i detalj på her.

Jeg har stemplet stempelet med en grå stempelpute (Memento Lonon fog), først en gang på et kladdepapir, så annen gang på det jeg skulle fargelegge. Da blir det et veldig svakt trykk, nærmest som no-lines. Linjene på stempelet synes ikke etter fargelegging.

Stempelet er farget i følgende farger:
Rødt: RV99, R59, 56, 46
Grønt, G99, 29, 46, 43
Gult: YR16, Y17, 15, 11
Svart: 100, C9, 7, 5, 3
Grått: C5, 3, 1 00

Med embosset tekst og snøfnugg, synes jeg ikke at dette kortet trengte noe mer pynt. Et slikt kort er det enkelt å lage flere av hvis man har behov for det. Enkelt og greit :-)


Ønsker alle en super kreativ dag videre :-)

Klem fra DT Heidi


Ingen kommentarer: