fredag 12. juli 2019

Salute Her!

Her er enda et nytt inspirasjonsbidrag fra meg. Det gjør faktisk litt vondt å ikke bruke kakeserviett, blonder og blomster på et kort, men så er det jammen meg litt morsomt å gjøre noe utenfor komfortsonen sin også... 

På dette motivet har jeg brukt "Colourwash"-teknikk på kamuflasjebuksa. De av dere som har tatt ECCP-kurs vet hva jeg snakker om... Jeg må innrømme at jeg prøvde et par forsøk uten teknikken, men fikk det aldri helt som jeg ønsket. Med denne teknikken synes jeg det ble bedre. 

Og arkene er digitale papir jeg har printet ut selv. Ganske enkelt genialt når man trenger mønsterark og ikke finner det noen steder- foruten nedlastbare.. 

Min flinke DT-kollega Heidi lagde en murvegg som bakgrunn tidligere i år, så jeg måtte bare prøve å lage en jeg også.. Men en «pøbel» har tagget på min... 


Motivet er fra Saturated Canary og heter "Salute Her!". Hun er fargelagt med disse fargene:

Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: E18, E08, YR18, YR14
Singelet og hjelm: E81, E84, E87, Y28
Bukse: W0, W1, W3, W5, W7, E42, E44, G94
Murvegg: W00, W0, W1, W3


Bakke: W1, W3, W5, W7

Fortsatt God sommer, alle sammen! Vi ses plutselig!!

Sommer-Copic-klem fra DT Hege. 


Ingen kommentarer: