onsdag 10. juli 2019

Dominique

Sommerferien er i gang for sikkert de fleste, men vær så snill! Ikke la Copicsene dine ta ferie! Ta de fram og lek! 

Dette kortet lagde jeg til moren min som hadde bursdag 22.06. Og jeg skal si deg lykken var fullkommen da jeg oppdaget at de nye arkene fra Maja Design matchet kjolen så og si perfekt! Slikt gleder et scrappehjerte! 

Dette stempelet er fra Make It Crafty, og heter Dominique. Jeg synes det er SÅ gøy å leke med folder i kjoler- faktisk så gøy at jeg skal finne flere å fargelegge med en gang...


Her er listen over Copics jeg har brukt:

Hud:E000, E00. E21, E11, E04, R20
Hår: E50, E53, E33, E35
Kjole blå: B91, B93, B95, B97, B99
Kjole rosa: R81, R83, R85, R89

Håper solen skinner der du er, og hvis ikke- sett deg ned med tusjene dine og lek litt! Vi ses igjen på fredag- da kommer et nytt inspirasjonsbidrag fra meg!

Klem, DT Hege

Ingen kommentarer: