fredag 16. desember 2016

Adventskalender 16. desember 2016


Da jeg startet å fargelegge med Copic Markers så jeg på haugevis av videoer på Youtube for å lære og for å få tips. Men det var ikke alle tipsene jeg skjønte vitsen med, f.eks. det å fargelegge flere ganger over samme område av et motiv eller hele motivet. Jeg sa meg ofte fornøyd etter først lag. Men jeg har nå skjønt og sett at det blir en helt annen dybde i et motiv når man fargelegger flere ganger. Dette skal jeg nå vise dere et eksempel på.


På dette første bildet har jeg fargelagt huden og det blå med ett strøk.
På bildet under har jeg lagt på et strøk til. Det er ikke så stor forskjell på det blå, men på huden er det mye mer dybde og farge.


Og her er mitt ferdige kort med dette motivet.


Motivet er fra Mo´s Digital Pencil og jeg har brukt følgende farger:
E11-21-41-43-47-50-51
C91-93-95-97-99
C1-3
0








Førjulshilsen fra

Kristina

1 kommentar:

Elizabeth sa...

For et nydelig kort, Kristina, og så vakkert fargelagt motiv! Klem, Elizabeth