søndag 11. desember 2016

Adventskalender 11. desember 2016

Bak uke 11 gjemmer det seg en gavetag fra vår dyktige gjestedesigner Elin Rajadurai. Elin er gjestedesigner for oss i november og desember. Nederst i innlegget her kan du lese litt mer om henne, og om du vil se flere av hennes vakre kreasjoner kan du ta en tur i bloggen hennes: Elins Cards and other Handcrafts.

Kortet/pakkelappen er i dag enkel og laget med Holly Wreath Tilda fra Aspen Holidays 2016 av  Magnolia.


Fargene jeg har brukt er
Hud - E000, 00, 21, 11, 13, R20
Hår - E 41, 43, 44, 47
Blader og krans - BG93, 96, G99, G21
Klær og sløyfe - R22, 24, 27, 46, G21, 94, 96, C00, 1, 3
Gulv - W0, 1, 3, 5, 7
Vegg - E50, 53

Om seg selv sier Elin: 

En liten hilsen fra meg til dere.

Jeg heter Elin og er en kreativ dame i midten av 40 åra. Bor i Oslo med min familie på 4, og er snart på flyttefot til Strømmen. 
Har lagt min elsk på Magnolia stempler og Copic markers. Hva gjorde jeg vel før jeg fikk de?
Er sykepleier og jobber fulltid på Ahus universitetssykehus, og stortrives i min jobb. Og selv om det da er lite tid igjen så bruker jeg så mye tid jeg kan på  papir, stempler og farger. 
Lager mest kort, og på de er det alltid noe stemplet og farget, samt blomster. 

Tusen takk Elin! 


            

Ingen kommentarer: