mandag 12. desember 2016

Adventskalender 12. desember 2016


Da er vi kommet halvveis i adventskalenderen vår, og i dag vil jeg vise dere et kort jeg har laget med et motiv fra Make it Crafty som jeg, for å være helt ærlig har kviet med litt for å fargelegge, nemlig Christmas Elves House. Motivet har mange detaljer og tar litt tid å fargelegge, men det var ikke på langt nær så vanskelig som jeg hadde sett for meg. Det er jo alltid litt spennende å skulle fargelegge et motiv for første gang, men jeg synes det ble ganske bra. Så var det jo veldig greit å kunne bruke DT-kollega Elin sitt kort som inspirasjon og veileder.


Fargene jeg har bruk er:
T1-2-5-7-9
Y00-32-35
E21-25-29
BG96-99
R46-59
RV99

Snødetaljer er dekket med Glossy Accent og Distress glitter Rock Candy.



Da håper jeg dere ble inspirert til å fargelegge litt mens dere hører på denne nydelige sangen.

Kristina




1 kommentar:

Elizabeth sa...

Så nydelig dette er, Kristina! Utrolig flott fargelegging! Klem, Elizabeth