søndag 25. september 2016

Veronica K - før og nå

Hei alle sammen!
Da er vi godt i gang med feiringen av Copic Marker Norge sin 5-årsdag. Håper dere alle finner inspirasjon i bloggen vår, og blir med på bursdagsfeiringen og månedens utfordring. I dag er det jeg, Veronica K, som skal vise dere hvordan fargeleggingen min har utviklet seg i løpet av de siste årene.
 
Jeg har valgt meg ut et julemotiv, siden vi nå går mot jul, og dette var en av de første motivene jeg fargela med tusj. Motivet til venstre er fra 2011, og det til høyre er fra 2016.
 
 
Det er litt vanskelig å ta bilde av rødt, så motivet til høyre er ikke fullt så mørkt i virkeligheten. Motivet er fra Magnolia, og jeg lagde en tag av det ferdige motivet.
 
 
Også det gamle motivet ble en del av en tag, om enn noe enklere... Men jeg husker jeg var fornøyd den gangen også :).

 
Motivet til høyre er fargelagt med disse fargene:
Hud: E11 - E00 - E000 - E0000
Kinn: R22 - R20 - R00
Hår: E47 - E57 - E55 - E53 - E51 - E50
Sko: W7 - W5 - W3 - W1 - W0 - W00
Skosåle: N8 - N6 - N4 
Rødt: T5 - E19 - E07
 
Klem fra Veronica K
 

1 kommentar:

Lucy Patrick sa...

What a difference 5 years of colouring makes hey Veronica? Both are gorgeous but your latest one is so professional and beautifully coloured. Thanks for sharing XOX Lucy