fredag 9. september 2016

Elizabeth- før og nå

Vi fortsetter feiringen av Copic Marker Norges 5 årsdag! 
I dag er det jeg, Elizabeth, som skal vise frem noe jeg har laget med flere års mellomrom. 
Det er morsomt å se hvordan fargeleggingen har utviklet seg.
Når jeg holder kurs sier jeg alltid at man må sammenligne seg med seg selv og ikke med andre!


Her er Magnolia-motivet "Twins"med 4 års mellomrom. 



Dette var et av mine aller første bloginnlegg, 
jeg var superfornøyd med både kort og motiv den gangen :) 

I dag er stilen mer detaljert, selv om jeg gjør mye av det samme. Jeg har øvd meg mye på folder og naturlig hår, og elsker å fargelegge med nolines-teknikken. Jeg bruker også de mørkere tusjene mye mer, selv når jeg fargelegger lyst og dust. 
Fargene jeg har brukt er:
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår1: E57-55-53-51, Hår 2: E25, YR24-18, Y21-11
Kjoler: R85, RV34-33-10-00
G99, YG67-63-61
Skygge: W5-3-1-00

Ha en fin dag! 
Følg med på bloggen fremover for masse inspirasjon og moro! 

Klem
Elizabeth 

Ingen kommentarer: