søndag 12. desember 2021

Adventskalender 12. desember 2021

 Hei!

Da er vi allerede halvveis i årets adventskalender, og jeg håper dere koser dere like mye med lukene som vi i DT gjør!

Nytt av året er at vi har en bokstavgåte. Hver eneste dag fram til og med julaften vil det i blogginnlegget være EN bokstav som ikke er svart... Når du har samlet og stokket alle bokstavene sender du løsningen inn, og du er med i en trekning av en fin premie :)

Dagens kort fra meg er med et motiv fra Stamping Bella: 

"Gnomedeer"



Her har jeg fargelagt med disse Copic:

Hud: E00, 21, 11, 31, 93

Rødt: E19, R29, 27, 24

Grønn: G99, 94, 24, 21

Grå: C 6, 4, 2, 0

Og, til min store lykke fant jeg en tusj som lager snøfnugg like bra som Sharpie, nemlig Posca! Og den er å få tak i hos norske butikker :)


Ta deg også tid til å nyte Bilal med NordNorsk Julesalme:



Ingen kommentarer: