fredag 10. desember 2021

Adventskalender 10. desember 2021


I dag har vi gleden av å presentere vår andre gjestedesigner:

Ellen Schipper. Nærmere presentasjon kommer i hennes neste innlegg :)

Mens du nyter hennes bidrag kan du lytte til en nydelig julesang: The Drummer Boy og ikke glem bokstavgåten vår! Info om den finner du i innlegget 1, desember



Dette sier Ellen:

Denne kjempesøte grisen er en fil fra iStock. Ikke der jeg pleier å handle for det er så altfor dyrt.


Motivet er fargelagt med følgende COPICS:


Gris: YR02, YR 01, YR00, YR000, YR0000

Skjerf: R27, R24, E43, E42


Lille grisen på innside er et digistamp jeg faktisk har lagd selv siden jeg ikke fant noe grisunge som gikk fint sammen med han på forside.
På tilhørende julekonvolutt er det brukt et Desember 24 - digistamp jeg har hatt i den digitale verktøyskasse fra min tid som digital scrapbooker












Ingen kommentarer: