mandag 8. juli 2019

Tempest of Ice

I dag har jeg, DT Hege, lyst til å vise et kort jeg har laget som jeg i utgangspunktet hadde tenkt å bruke til utfordringen vår som vi har gående nå "Alt er lov- med fritt valg om å fargelegge dyr".

 Jeg vet det er omtrent som å banne i kirken, men jeg har en forkjærlighet for ULV... Jeg synes de er fascinerende og vakre dyr... Så da jeg fant dette digistempelet fra Aurora Wings med ulv bare ropte det navnet mitt!
Stempelet kommer i to ulike versjoner- ett med bakgrunn og ett uten. Jeg lider av beslutningsvegring, så jeg måtte jo ha begge to... Til dette kortet valgte jeg det uten bakgrunn, fordi jeg hadde så lyst til å lage en Nordlysbakgrunn igjen. Kortet er superenkelt- fordi jeg vil at motivet skal komme fram!


Her er listen over fargene jeg har brukt:

Hud: E000, E00, E11, E21, E04
Hår: E79, E77, E74, E71
Kappe: B99, B39, B37, B34, B32
Sverd: C7, C5, C3, C1, C0
Ulver: W9, W7, W5, W3, W1, W0
Snø: C1, C0, BV31, B60
Pels: E47, E44, E43, E41
Hansker/Belte: E37, E35, E33, E31

Håper du også får lyst til å fargelegge dyr sammen med oss i sommer! Dyr kan være så mangt- alt fra hest, ku, kanin, hund, katt, gullfisk?? 

Ingen kommentarer: