onsdag 3. juli 2019

En dæsj oransje

Heisann!

DT Lisabeth innom igjen i dag med et kort i …. oransje! Det må da være fargen jeg bruker absolutt minst, men nå har jeg endelig funnet en oransjekombinasjon jeg faktisk liker, så da blir det nok mer oransje etter hvert også.

Det er ikke så ofte jeg lager lag-på-lag kort med masse dill-dall på lenger, men det er jo greit å vedlikeholde den stilen også! Og for en som er så glad i sommerfugl dies som meg, så går det jo greit.

Motivet fra Aurora Wings er fargelagt med:
hud: E00, E02, E13, E15,
hår: E31, E35, E37, E29,
grønn: YG13, YG17, YG67,
vinger: N0, N1, N3,
oransje: YR04, YR07, YR21, YR23


Håper alle får litt tid med tusjene denne uka. Ikke glem å dele med oss i Copic Norge gruppa på Facebook. Jeg synes det er skikkelig gøy å se hva alle fargelegger!


Klem
DT Lisabeth

Ingen kommentarer: