søndag 7. juli 2019

Fargeleggingsvideo i no-lines

Heisann!

DT Lisabeth er på plass igjen i dag og denne gangen med en fargeleggingsvideo. Noen kjenner kanskje igjen motivet, og det stemmer det. Det er en liten stund siden jeg fargela denne, men det er først nå som jeg har hatt tid til å redigere videoen. Bedre sent enn aldri, ikke sant? Denne gangen er videoen uten lydfil, så da slipper dere høre på at jeg babler i vei, og det er sikkert greit!

Motivet jeg har brukt heter Make a Wish og er fra Mo's Digital Pencil.


Jeg har brukt følgende tusjer: 
hud: E0000, E00, E02, E13, E15, R30,
hår: E21, E25, E27, E29,
turkis: BG10, BG11, BG15, BG18,
lilla: V12, V15, V17,
grå: N0, N1, N3, N5, N7,
grønn: G21, G40, G82, G94

For å se videoen på YouTube, klikk her.

Kortet hvor jeg brukte dette motivet ble brukt på en av utfordringene tidligere i år og så slik ut:


Det var alt fra meg for denne gang. Da gjenstår det bare å ønske dere alle sammen en god sommer!

Klem fra
DT Lisabeth

2 kommentarer:

Gracielalife Design - by Graciela sa...

Helt nydelig, både kort og fargelegging :) må prøve meg igjen på fargelegging uten linjer, fikk ikke det til første gang og ga opp litt for fort hihi :) helt greit videoen uten lyd, hører som vanlig på musikk eller ser på netflix så det er ok :)

Lisabeth sa...

Tusen takk. No-lines krever litt tålmodighet, men det er ikke så vanskelig som det ser ut som. Det er bra det funker uten lyd også, da blir det kanskje video litt oftere for det er litt mindre jobb med dem! Gleder meg til å se no-lines fargeleggingen din, Graciela :)