mandag 1. april 2019

CMN #105 ALT ER LOV Team 2

Da er vi halvveis i utfordringsperioden vår


Copic Marker Norge #105
*** 
Copic Marker Norge #105  

ALT ER LOV
(med fritt valg om å fargelegge svart/hvitt eller sepia)
Alt er lov så lenge det er fargelagt med Copic! 
Ønsker du en ekstra vinnersjanse kan du følge desgnteamets inspirasjonstema- valget er ditt!
*På grunn av hvordan Copic distribueres kan premien bare deles ut til de som er bosatt i Norge. 

***

ANYTHING GOES
(with an option of coloring black/white or sepia)
Anything goes as long as you use your Copic. If you want to increase your chances of winning you can follow the theme of the designteam inspiration- it's your choice!  
*Due to the distribution rules the Copic prize can be won by norwegian residents only. 

Her kommer bidragene fra Team 2
Vi håper enda flere av dere lar dere inspirere 
og sender inn bidrag til oss
*** 
Here is what Team 2 wants to share with you, and 
with these new DT cards we hope to give you 
some inspiration to join in
 ***


Heidi
Motiv fra All dressed up - Time to sparkle
Hud: E17, 13, 11, 00, 000
Hår: E57, 55, 53, 50
Kjole: E49, 47, 44, 43, 42
Bakgrunn: E40, 50
Siv
Motivet jeg har brukt er fra Make It Crafty -Jake sitting.
Her er listen over hvilke Copic jeg har brukt:
Hud: E000, 00, 21, 11, 13
Hår: T7, 5, 2, BV04, 110
Bukse: C0, 1, 3
Skjorte: C3, 5, 7, 8
Sko: R27, 59

Kjersti B
Stempelet jeg har valg denne gangen er "Flower Cascade" fra Penny Balck. Siden jeg ønsket å fargelegge med no-lines-teknikk, har jeg stemplet med Hero Arts "Soft Vanilla".

Til fargeleggingen her har jeg brukt hele E50-serien.

Pia


Stemplet er et digistempel fra Tiddly Ink og heter Father's day vintage truck
Jeg har brukt disse Copic fargene
C9, 7, 5, 3, 1 ,00
E77, 74, 71

 Håper du har lyst å bli med - HER
kan du linke opp bidraget ditt.
***
Hope to see your contribution - 
you'll find the challenge HERE 

Ingen kommentarer: