fredag 15. mars 2019

CMN #105 ALT ER LOV

Copic Marker Norge #105
 Husk; motivet må være fargelagt med Copics
***
Copic Marker Norge #105
 Remember: Your image must be coloured with Copics 

ALT ER LOV
(med fritt valg om å fargelegge svart/hvitt eller sepia)
Alt er lov så lenge det er fargelagt med copics! 
Ønsker du en ekstra vinnersjanse kan du følge desgnteamets inspirasjonstema.


***
ANYTHING GOES
(with an option of coloring black/white or sepia)

Anything goes as long as you use your copics!
If you want an extra chance to win the copic prizes, you can follow the theme the designteam used to inspire you. 

Premie er produkt fra
***
The prize is sponsored by
*På grunn av hvordan Copic distribueres kan premien bare deles ut til de som er bosatt i Norge. 
*Due to the distribution rules the Copic prize can be won by Norwegian residents only. 

Her kommer litt inspirasjon fra oss
*** 
Here is some inspiration from the design team 


Et Easel card i svart/hvitt og mixed media stil. Dette kortet har jeg jammen meg kost meg med!!! Jeg synes det ble skikkelig kult å mikse svart/hvitt og metall!
Motivet er fra Saturated Canary, og er fargelagt med disse fargene:
Hud: W3, W1, W0 (og litt R11 i kinnene)
Hår: W9, W7, W5, W3, W1
Briller: W5, W3, W1
Bukse: W7, W5, W3, W1
Kledet rundt midjen: W5, W3, W1
Metallpynt på midjen: W7, W5, W3, W1

Elizabeth
Motivet er fra La- La Land crafts. Jeg har brukt disse Copic tusjene:
W9-7-5-3-1-00

Lisabeth

Motivet fra Mo Manning er fargelagt med:
N0, N1, N3, N5, N7, N9 + sort multiliner 0.3





Motiver er fra CC Design og fargene jeg har brukt på disse er:
Skinnet: 100, C9, 7, 5, 00
Sålen inni: W7, 5, 3, 1

 ***
Vi gleder oss til å se alt det lekre 
dere skaper! 
 Fristen er 11. april kl 21.00
***
We look forward to seeing some of 
your beautiful creations!
Deadline is 11th of april at 9.pm CET 

Ingen kommentarer: