søndag 3. mars 2019

Rødt og gull- og litt bakgrunn

Det er alltid hyggelig å bli spurt av en stempelprodusent om du har lyst til å lage et kort med ett av deres nyeste produkter. Jeg fikk en hyggelig melding fra Christine Young for et par uker siden om jeg hadde lyst til å lage noe med et av hennes nye Paper Nest Dolls stempler.

Trengte ikke lang betenkningstid jeg, vettu... 2 sekunder- og jepp! I'm in!!!! 

Jeg valgte meg dette nye stempelet som heter " Ladybug Lulu" Hun er helt ny, og veldig søt!
 Visste du forresten at alle Christines Paper Nest Dolls er inspirert av hennes egne 6 barn?


Jeg måtte bare fargelegge henne i mine favorittfarger rødt og gull!!
Fargene jeg har brukt er:

Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: E49, E47, E44, E43, E42
Rødt: C5, R89, R29, R27, R24, R22
Gull: E99, Y17, Y15, Y11, hvit gel penn
Himmel: B60, B41, B00, B000, Blender
Skyer: C3, C1, C0, B60
Gress: G99, G94, G21, YG67, YG03


Husk vår pågående utfordring der alt er lov, OG du får 2 lapper i trekningshatten om du lager din egen bakgrunn! Som du ser, så er det ikke så mye som skal til før bakgrunnen gjør motivet litt mer ut av seg! 

BLI MED DU OGSÅ!!! 

Gleder meg til å se flotte motiver med egenkomponert bakgrunn!!! 

Klem, DT Hege

Ingen kommentarer: