torsdag 8. februar 2018

Siv tar utfordringen

Hei! 
For en tid tilbake ga DT Lisabeth oss på teamet en utfordring, vi skulle bruke samme motiv og lage ett CAS kort (Clean and Simple) og ett i den stilen som vi vanligvis bruker.

Ja, utfordringer er gøy - og her er mitt resultat - med "Grooving Jack" fra Make it Crafty:

 CAS kort har jeg vel egentlig laget bare en gang tidligere.... Og jeg må innrømme at det tok meg lengre tid å lage enn et "vanlig" kort gjør. Jeg flyttet på element, syntes det ble tomt, prøvde å legge til litt - men da ble det kanskje ikke CAS lengre.... Har jo ofte beundret andres CAS kort, og kommer nok til å fortsette med det ;) Men kanskje, bare kanskje, kommer det flere fra meg...

Hud: E13, 11, 01, 00, 000
Hår: E44, 43, 42
T-skjorte: YG99, 67, 63, 61, 03
Bukse: E89, 87, 84, 81


Så fikk jeg slå meg løs i min vanlige stil :) Litt andre farger enn jeg normalt bruker på guttekort, men det funket. Hadde nok tenkt å ha litt mer stæsj på kortet, men det ble rotete. Så til slutt endte det opp sånn her...
Dette er fargene her:
Hud: E13, 11, 01, 00, 000
Hår; E27, 23, 21
T-skjorte: V09, 06, 04, 01
Bukse: C9, 7, 5, 3, 1, E41

Håper DERE som leser dette også kan ta utfordringen sånn helt for dere selv - eller kanskje dele med oss i Facebook-gruppen!

Klem fra Siv

Ingen kommentarer: