mandag 5. februar 2018

Nytt i Designteamet - og en dårlig samvittighet...

Hei :)

        I dag har jeg noen nyheter å dele med dere, og så skal jeg også ordne opp i gamle "synder"

De fleste har vel vært i den situasjonen at døgnet har for få timer? Og, når vinden stilner litt - ja, da har det man skulle ordne gått i glemmeboken. Det skjedde med meg før jul!! Siste utfordring i 2017 gikk over i historien uten at vinner ble publisert....
Men, vi har en vinner:
Elin Rajadurai med dette flotte kortet:


Og Karin Åkesdotter vil få muligheten til å være Gjeste Designer her på bloggen -
det gleder vi oss til!

Ta kontakt med meg på: siv@copicnorge.no
for premie og GDT :)

Så var det over til nyhetene.
Den observante leser av bloggen har sikkert sett at Elin har takket for seg her hos oss. Og - nå har Kjersti V også et sabbats-år. Begge to har gjennom flere år kommet med de lekreste bidrag, og har inspirert masse. 
TUSEN, TUSEN TAKK for alle timene dere har lagt ned her hos CMN!!

Når noen går, kommer det nye - og jeg er glad for å kunne presentere våre to nyeste DT medlemmer:

Først ut er 
HILDE AUDAL

Dette sier Hilde om seg selv:

Jeg er 46 år, gift. 3 barn, 14, 17 og 19 år. Familien består også av hund og katt. Jeg jobber 100% som kontorleder i helseforetak. Laget mitt 1.kort i 2005. Startet med Copic for ett par -tre år siden. Har ellers prøvd de fleste andre fargeleggingsmetoder, men Copic er nok den jeg får til fargingen best med. Har vel ingen spesiell stil på kortene mine..

Den neste er
HEIDI MIDTFJELL JOHANSSON



Hei alle sammen!

Det er en stor ære å bli spurt om å være en del av dette fantastiske teamet, så utrolig flinke og kreative mennesker! Det er med ydmykhet og en god dose sommerfugler i magen at jeg takker ja til plassen, jeg føler meg nemlig litt som en nybegynner selv enda. i hvert fall i sammenligning med ekspertene her! :-) 

Jeg har scrappet i snart åtte år, begynte i det små med bursdagsinvitasjoner til eldstedatteren da hun fylte 3. Tanken var jo som mange andre å pynte litt og gjøre mer ut av fødselbøkene til barna og lage egne kort. Det siste har jeg egentlig alltid gjort, men bare til jul og med rød kartong og gullklistremerker, liksom... Haha, ting har forandret seg litt siden det! 

Jeg begynte egentlig ikke ordentlig før høsten 2010 da jeg var på mitt første scrappetreff på nytt sted. Jeg kjente ingen og hadde med meg en halv bærepose med stæsj... Men etter det var jeg solgt. Så mange hyggelige mennesker jeg ble kjent med, og så mye fantastiske ting de lagde, dette MÅTTE jeg bare gjøre mer! Det betydde jo en GOD del handling, og siden har det bare fortsatt...

Tidligere har jeg fargelagt med Promarker, men bare når jeg måtte, og det var slett ikke så ofte. For snart et år siden bestemte jeg meg for å gi tusjene en bedre sjanse og kjøpte mine første Copics. Det har blitt flere siden da og jeg har kjent mer og mer glede over det å kunne fargelegge. Det krever mye øving, og i en hektisk hverdag med jobb og familie er det ikke alltid tiden strekker til til alt man vil. Men når jeg kan sitte ved scrappepulten, senker skuldrene seg og hvilepulsen kommer. Da koser jeg meg. 

Stilen min er litt sånn bob-bob. Liker å lage mye forskjellig. Lag på lag og blomster er jeg veldig glad i, men kan også lage enklere kort. Det kommer litt an på motivet. Men helt Clean and Simple synes jeg er vanskelig :-) 

Jeg håper at jeg kan være til inspirasjon til flere der ute og vise at det er gøy å fargelegge :-)

Fargerik klem fra Heidi



Velkommen til dere begge!!!

Ingen kommentarer: