tirsdag 6. desember 2022

Adventskalender 6. desember 2022

Hei!
Jeg heter Graciela, og har holdt på med noe kreativt så lenge jeg kan huske :) 
Papir er mitt favoritt medium, og jeg har holdt på med alt mulig papirbasert siden 2003. Fargelegging er noe jeg liker godt, og jeg tenker at øvelse gjør mester ;)
Jeg satte stop pris på å bli gjeste designer hos Copic Norge. CMN er en flott gruppe der jeg får mye inspirasjon og lærer mye op fargelegging. 

Som mitt bidrag har jeg laget en tag med et motiv fra Hanglar and Wings.



Fargene jeg har brukt er:
hud: E00, 01, 04, 11, 21
Hjerte: W0, 1, 4
Hår; E84, 87
Blått: B91, 93, 95, 97, 99


Du finner meg i sosiale medier under navnet Gracielaslife. her har jeg alle mine linker samlet https://linktr.ee/gracielaslife





Tusen takk Graciela for flott bidrag til adventskalenderen vår!
 

Ingen kommentarer: