søndag 11. desember 2022

Adventskalender 11. desember 2022







Hei!

 

Så koselig at jeg fikk være Gjestedesigner 😃

 

Jeg heter Monika Trana Vågsbø og kommer fra Steinkjer.

Jeg har alltid vært kreativ og har prøvd meg på mange forskjellige hobbyer opp i gjennom. Jeg har også alltid holdt på med mye klipping og liming, men startet litt mer aktivt som scrapper i 2002. I mange år lagde jeg stort sett bare layouter, lagde kort kun om jeg trengte et til en bursdag, et bryllup eller lignende. Etter en periode der det ble veldig lite scrapping starta jeg opp med Project life, og gikk mer og mer over til kort. Nå lager jeg nesten aldri albumsider. Så det har snudd helt om.

Jeg bruker både bilder, toppers og stempel/digistempel på kortene mine, tar det jeg føler for der og da. Copic tusjer begynte jeg med i fjor. Jeg har hatt noen andre tusjer i mange år, så har fargelagt litt før, men jeg ble aldri helt fornøyd, så har bare brukt de en gang i blant. De tusjene tar jeg fram en gang hver desember da jeg lager julegaver sammen med mannen og ungene, de har ikke fått prøvd mine dyrebare Copics enda. Etter at jeg begynte å bruke Copic tusjer så synes jeg det er mye morsommere å fargelegge, og føler det går bedre og bedre for hver gang. Øvelse gjør mester heter det jo, så jeg får bare fortsette å øve meg.

Veldig koselig å få være Gjestedesigner hos dere i Copic Norge. Masse flott inspirasjon og gode tips å hente hos dere 😃

 

Mitt bidrag er et julekort/minialbum med et digistempel fra Lili of the vally, og nesten nye og gamle bilder av ungene.










 

Fargene jeg har brukt:

Stjernene: Y 11, 15, 38

Det røde: R 35, 46, 59

Juletreet: G 40, 94, 99

Sko: T 0,2,6

Hår: E 25, 29,34

Hud: E 00, 21, R 32

Trestamme: E 21, 23

Snø: BG 70, 72

Pels: BG 70

På pelsen, treet, snøen og stjernene har jeg i tillegg et lite strøk med: A wink of Stella i fargen Clear.

 

Du finner meg på Instagram på monikas_scrapperi og på mittscrapperi.blogspot.com

 

Tusen takk for meg!!





 

 

 Og vi her hos CMN må bare få si TUSEN TAKK Monika for herlig inspirasjon

Ingen kommentarer: