torsdag 17. august 2023

Skolestart - Inspirasjon fra Monika T

 Da er det på tide med det andre inspirasjons-bidraget fra meg, Monika T., denne uka. 

Rundt omkring i vårt langstrakte land så har vi nok mange spente barn og ungdommer denne uka, noen starter i 1. klasse og noen skal tilbake til sin gamle klasse, noen starter på ungdomsskolen, mens andre starter på videregående, og noen starter på høyskole eller universitet. Noen gleder seg, mens andre kanskje gruer seg. 

Selv har jeg en gutt som skal starte på Vg1 Byggfag på videregående, ei jente som skal fortsette med sitt andre år på Drama linje på videregående, og ei jente som er ferdig med Bachelor i sykepleie, men som ikke helt følte seg ferdig med skole og derfor starter med Bachelor i Psykologi. Og heldigvis gleder de seg til skolestart alle tre. Jeg har i tillegg to bonus jenter som jobber.

Så min inspirasjonen i dag er et bursdagskort som er veldig inspirert av skolestart. Dette stemplet er fra The Paper Shelter og heter "Learning is fun".


Her er en liste over fargene jeg brukte på dette motivet:
Hår: E 00, 11, 21, 23, 29
Hud; E 00, 11, 21, 34
Kinn: RV 10, 21
Skjørt og leggvarmere: G 12, 82, 85, 99
Genser og hårstrikk: YR 04, 09, 31, Y 38
Sko og veske: E 25, 35, Y 28
Smykke: Y 11, 15
Bøker: BG 000, 11, 15/ YR 04, 09, 31, Y 38
Lepper: RV 04, 10
Briller: 0, Y 28

Klem fra DT Monika T.


Ingen kommentarer: