mandag 14. august 2023

Barnedåp - Inspirasjon fra Monika T

 Hei alle sammen!

Denne uka er det jeg, DT Monika T, som skal inspirere dere til å ta fram tusjene og være kreative. 

Et av mine søskenbarn fikk tvillinger for litt siden, og i den forbindelse fikk jeg bestilling på et dåps-kort som skulle passe til gutte- og jente-dåp.

Jeg valgte å fargelegge dette søte stemplet fra Conie Fong som heter Baby Ellie.

Her er en liste over fargene jeg brukte til dette motivet:

Vogn og rangle: E 00, 25, 34

Elefant: 0, T 0, 2, 4

Ørene: T 0, 2, RV 10

Det lyse på vogna: 0, E 00, T 0

Det sorte: T 4, 6, 10

Rosa sommerfugl: RV 0000, 02, 10, T 0

Blå sommerfugl: BG 000, B 52, 95, T 0

Som jeg har nevnt tidligere så har ikke jeg så veldig mange tusjer, så derfor har jeg nok noen litt merkelige serier med tusjer, jeg matcher de jeg har, og det funker supert. Så om du ikke har så mange tusjer så gjør ikke det så mye, det er bare å prøve seg frem.

Ingen kommentarer: