søndag 31. januar 2021

Nytt medlem av design teamet- Siv Kristin Foseid!

 Vi i Copic Marker Norge er så glade for å kunne introdusere siste tilskudd til designteamet: 

Siv Kristin Foseid! 

Mange av dere har kanskje lagt merke til henne her på bloggen da hun i desember var en av gjestedesignerne våre. 

Vi er så glade for at vi har har fått denne flotte, dyktige dama om bord!

Her er hva Siv Kristin skriver om seg selv:  

Jeg heter Siv Kristin, er 42 år og kommer fra Solør i Innlandet. Jeg er gift med ungdomskjæresten min, og vi har to flotte ungdommer på 13 og 16 år i hus, i tillegg til en bedagelig anlagt Gordon Setter. 

Jeg er utdannet psykiatrisk sykepleier og har jobbet i barnehage, innen demensomsorg og til slutt i psykiatri i kommunehelsetjenesten , men måtte dessverre gi opp for snart tre år siden etter 23 år med ME kombinert med skole, jobb og livet generelt. Nå er jeg hjemmeværende husmor og scrapper, og det passer meg og helsa mi utmerket.

Jeg har scrappet i bortimot 10 år og det beste med denne hobbyen, er at det aldri blir kjedelig. Det dukker stadig opp nye ting, produkter og teknikker jeg vil prøve ut, og derfor hopper jeg fra Copic-fargelegging til mixed media til LO’er og album, kort og ATC, alt ettersom. Har blitt helt hekta på Copic’s etter jeg oppdaget de for et par år siden og DET blir jeg aldri lei! Jeg ikke gått noe Copic-kurs, så det står høyt på ønskelista.

Her er noen kort Siv Kristin har laget. Vil du se mer, så ta en titt på instagramkontoen hennes HER!



Velkommen, Siv Kristin, vi gleder oss til fortsettelsen!


Ingen kommentarer: