søndag 22. desember 2019

Adventskalender 22. desember

"Nå har vi vaske gølvet, og vi har børi ved.. Og vi har sætt opp fuggelbænd og vi har pynta tre.. " 

Om disse søte pingvinene har gjort alt det der aner jeg ikke, men treet er i hvert fall ferdig pynta... 

Dette er mitt siste kort i årets Adventskalender hos CopicMarkerNorge. Jeg har kost meg med hvert eneste julekort i år! Nå tar jeg "julekort-ferie", men på ingen måte scrappeferie... 


Motivet er fra Whimsy stamps og heter "Penguins Decorate The Tree". Her er listen over Copics jeg har brukt:
Pingviner svart: W9, W7, W5, W3
Pingvin hvitt: E43, E41, E40
Nebb/ føtter: E15, Y17, Y15, Y11, YR14
Blått: B29, B24, B12
Lilla: V09, V06, V04, V01
Tre: YG03, G29, YG67


Da gjenstår for meg å si:

GOD JUL!!!! 

Klem, DT Hege











7 kommentarer:

ainaeh sa...

Det søteste kortet jeg hsr sett på lenge. God jul :)

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Dette er bare et helt nydelig kort! Skjønne pingviner som er fargelagt helt nydelig! God jul!

CamNath sa...

Fantastisk nydelig kort 🤩🤩🤩

CamNath sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Catharina Norberg Skjørvold sa...

Nydelig kort med herlige pingviner!

Sissel Vike sa...

Så fint kort😍

Scrappyline sa...

Så utrolig fint kort med fantastisk tusjing 😍