torsdag 27. juni 2019

Allsidige tusjer

Hei på dere,

Titter bare innom for å tipse om at Copic Markers kan brukes til andre ting enn bare å fargelegge stempler.

Hvis man f.eks. har fått en skade og maling mangler, kan du bruke tusjene til å skjule dette.
Siden de er alkoholbaserte så er de permanente på de fleste materialer.
Jeg synes ofte jeg må velge en farge mørkere enn jeg hadde tenkt, men prøv deg frem med en lysere nyanser først.

Her har jeg dekket til en skade på en ramme som jeg har kjøpt på loppa ;-) følger meg SÅÅ miljøbevisst ass.


 

Perler og stener
Du kan også bruke Copics for å fargelegge stener og perler, hvis du mangler rett farge til et prosjekt.


Jeg er sikker på at du også har tips til andre bruksområder for tusjene.
Gleder meg til å se dine ideer.

Sommerklem
DT Pia

Ingen kommentarer: